Webfetti.com

Wednesday, November 26, 2008

werk werk

sejak menjak nie aku banyak benau balik lambat..

almost tak ada life dah....pagi2 celik gi keje...balik2 dh malam..macam mana gamaknya akan datang kelak...hmmm we see how's




hari isnin - auditor datang mau nk terduduk boss jawab soalan...akibat percaya seseorang semua ranap ~~ aku tak tahu larh kpi ako this year...hancusss....aku balik lewat lagi....tp kali ni aku terus ke semenyih...gi kumon ambik buku nk check...kaki aku rasanya dah tepu .. aku rasa mcm nk tukar automatic ajer..tp tak ada pickup

tuesday - aku malas nk fikir psl auditor...hari ni aku dari cheras terus ke PJ..lepak sana jumpa kawan2 lama...buka pekung ...buka dada..nasib baik ada co-pilot...aku ni biasaklah 24 jam sesat hauhuahua ... balik ajer aku terus ke hulu langat ~~ wadohhh penat gila membawa kereta....

habis segala urusan dah dekat kul 4.30 pm.. balik office terus keje menimbun mcm pic kat atas tu...tension tension...dlm aku tension aku kenal sorang mamat ni ..adeshhh berlaku larh drama samarinda...tak apalah aku rasa kalau dia baca dia tahu lah maksud aku ini..yg boleh aku kata " cik abang, berhati-hatilah "...

aku sendiri tak layak menasihatkan dia sebab aku pun hauhauhauah sama gak...tp cuma entah lah ..aku pening gak fikirkan...sometimes kalau kita ada somebody lov @ caring us memang best...tp kalu ramai....mau pening...but as normal ako ignoring ignoring ignoring again....

balik rumah aku cuba nk chat tempat aku baru jumpa tu...tapi kantoi kul 10 lebih aku tak tahan mata aku menuntut rehat...aku cuci muka solat ...esok pagi hahhaha ngan telekung aku tidur...confirm aku penat giler...


wednesday 26/11

bangun pagi ni...aku baca sms ...aku kena gi putrajaya...adesss tension tension...aku ingat tak jadi...aku cukup malas kalo bab booth nie...tp fikirkan terpaksa aku pergi lah....

seperti aku dah agak...nuthing there...time gaji beb everybody gi shoping..so kul 1.30 aku packed everything ajak ila terus gi alamanda...

aku dah plan perkara pertama aku buat ...aku nak massage...kat REBORN...lega aku dekat sejam setengah...urut kaki ngan belakang....aku dah tak rasa sakit dah kot...sb badan aku benar-benar memerlukan urutan...nasib baik ila faham...dia tengok aku pun dah macam capet giler...thankz ila kau teman kan aku....sometimes we need to get a REST....

otw nak ke office.....ed call aku..tolong ambik tshirt kat serdang....adesss aku dah kat sg besi ...so trpaksalah pusing...nak mcm mana ...

sampai office hampir kul 5.00pm and AGAIN MEJA AKU PENUH !!!!!! GILAAAA TAK SAPA BACKUP KER !! AKU MMG RASA NK MGAMUK SANGAT !! TENSIONNN!!! nasib baik ada kak rina tolong...thankz thankz zillion thankz..

aku dengan apa lagi2 buka kasut pakai selipar jepun ... zas sana zas sini..smbil tepon aku gayut ngan telinga !! AKU LUPA KENAPA SEJAK MENJAK NI AKU JADI KAKI GAYUTT!! YA ALLAH .........ni sb mamat tu larh...apa2pun ok lar tuh....

kul 7.30 lepas ajer maghrib...boss cal minta aku order PIZZA hut...ewah2 mentang lah aku kaki order pizza tu so terus dia suwoh...aku tunggu gak sampai kul 8 tak sampai...ako tak tahan dah...trpaksa pulang sb nk bawa makcik2 ako yg TESCO tu balik...ayah lang aku tinggalkan depa kat situ...

sampai kat tesco kul 8 lebih..aku call masih dalam tu...waaaaaa tension....aku buka laptop tapi sayang bateri dh nazak.....

now ako depan pc...macam best lah type kat blog ni..seolah2 menjadi diary aku aka impian aka angan2 aku..

ops lupa !! tadi dpt panggilan dari si A n si B...huahuauh dua2 bertugas luar...si A ckp take care jgn balik lewat...si B ckp ai balik on friday next week kita lunch date....

waaaaaaaaaaaaaaaaa aku bahagia kah....entah..... masih boleh memilih ker ....

1 comment:

Anonymous said...

apasal tak best blog ni

Powered By Blogger