Webfetti.com

Friday, November 7, 2008

kawin

semalam aku sampai dirumah

cuti sekolah around d corner...

parents aku dah tunjuk dah mcm2 kad jemputan kawin....ni mesti nk aku jadi driver dia.. nak buat mcm mana kan...

tp tulah bila pergi ajer majlis org kawin...same Q will be ask...bila turn anak dara ni huhuhu...yang kawan2 aku lak asyik nk adjust dengan orang ni dengan orang tu lah...

elooo takkan sb u all dah kawin sudenly the whole world kena ikot...ive my own criteria...and also prinsip akulah kan....

last weeding aku attend masa last cuti sekolah







lan married with philiphies gurl....comel...tp tulah nk speaking lak ckp ngan dia....apapun aku suka ayat doakan dia bahagia huhuhuu

balik cerita aku lak...jadual dlm diary full apa2punn hujung tahun ni ... akO dah apply cuti seminggu ...

SO xxxxxxxxxxx HERE I COMEEEEEEE !!!!!!!!


ps : agak2nya ada tak yg support ako

No comments:

Powered By Blogger