Webfetti.com

Saturday, November 8, 2008

New Baby Cukur Jambul


Baru-baru ini, my family dpt new cucu baru..its means aku dapat anak buah baru...and also tambahan duit raya nak diberi..and again its a boy..

Memang pecah aku rasa rumah ma ngan cucu2 lelaki dia...termasuk bilik aku lah kan...tapi kan between cukur jambul dan kekah mana penting..








aku sometimes terfikir gak since kita ni orang melayu lah kan..adat kita banyak mengikut kaum lain....

kenapa yerk..apapun raya haji ini aku looking forward dgn sekembalinya adik kesayangan...tp tulah dia ckp dia nk keje kat sana...sunyi lah aku...tak ada peneman...senang bagi dia sebab Mara dah lepaskan...yelah top 10 student kat sana...

1 comment:

Anonymous said...

cukur jambul n kekah bukan adatlah sayang.2 perkara ni adalah perkara yang di tuntut dalm agma kita.x caya tanye org tua.tapi x la wajip.pda mereka yang mampu jer

Powered By Blogger